Verslag parochievergadering

Het PT doet verslag en Ada vertelt dat ze met elkaar nog eens naar de kaarten gaan kijken, ieder jaar worden er vele kaarten bezorgt bij parochianen die 18, 65, 70, 80, 90,of nog ouder en bij overlijden. Voor elke leeftijd is er een kaart en deze worden al jaren geschreven en verstuurt door Ria Brinkman.

Zo komen we aan de berichten uit de parochie:

- De prijs voor de kaarsen moet omhoog daar ze inkoop flink duurder zijn geworden.

- In de vorige zes een is er een oproep voor vervanging van Ton op de administratie, aan een ieder denk na wie zou     het eventueel kunnen overnemen.

Zo zijn er op meerdere plekken die open vallen ook bij ons worden de vrijwilligers er niet jonger op en het zou fijn zijn als er nieuwe mensen opstaan om alles te laten draaien. Bij elke werkgroep kunnen we mensen gebruiken. De Martha groep, de Antonianen, omzien naar elkaar, koffie schenkers, lectoren, kosters of bedenk het zelf.

DUS HEEFT U TIJD OM IETS TE BETEKENEN VOOR DE PAROCHIE, OOK AL IS HET MAAR EEN PAAR KEER PER JAAR MELD U AAN.

Zo komen we bij de rondvraag en nadat die zo goed mogelijk zijn beantwoordt sluit is de vergadering om 21.15. de volgende vergadering is woensdag 7 februari.

Els van der Hulst