Kinderkerk

Sinds september 2017 bestaat de kinderkerk. De kinderkerk is voor kinderen in de leeftijd van 6 tot 8-9 jaar. Achterin de kerk komen de kinderen, Opa Koos en Marleen elke eerste dinsdag van de maand bij elkaar.

Bij de Kinderkerk knutselen, spelen en praten we over een bepaald thema (bijv. vriendschap, delen, feest, etc.) Ook vertellen we een (bijbels)verhaal. We starten met drinken en wat lekkers erbij. Daarna gaan we ‘aan de slag’. Soms gaan we naar buiten, soms blijven we binnen. Elke keer doen we wat anders.

Wil uw kind ook meedoen met de kinderkerk, dan kan dat natuurlijk altijd! De middagen beginnen om 14.30 uur en duren tot ongeveer 15.30 uur. We verzamelen achterin de kerk, daar wachten opa Koos en Annelies ze op met wat lekkers.

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd …! Lijkt het u leuk om eens te kijken wat we doen? Ook dat kan! En hopelijk vindt u het zo leuk, dat u nog een keer komt kijken (en helpen)!

Groetjes, ook namens opa Koos en Annelies,

Marleen

Via de onderstaande link kunt u het verslag lezen

Klik hier om het bestand te openen {pdf bestand}

Via de onderstaande link kunt u de uitnodiging voor de eerstvolgende Kinderkerk zien

Voorlopige data Kinderkerk: 5 maart, 2 april en 4 juni 2024.

Klik hier om het bestand te openen {pdf bestand}