Koor Remember

Remember is het enige koor dat zingt in onze parochiekerk, in de jaarvergadering van 15-2-2023 van ons koor is de vraag gesteld of er bezwaar is om met uitvaarten te zingen. Deze vraag is heel positief ontvangen bij de leden van het koor, naast het zingen 1 x per maand in een dienst op zondag en op verzoek op zaterdagmiddag in de Rozenstaete. Ook kan het koor zingen bij andere vieringen en herdenkingen.

Het koor bestaat uit 30 leden: Sopranen- Alten- Tenoren en Bassen, dirigent Betty Schonewille en organist Arja Pronk.
Bestuur               : Voorzitter Jos Braas
Penningmeester : Jose Reus
Secretares          : Corrie van Leijen- Spaansen

Mocht u het koor willen beluisteren, in de agenda van “uitzending gemist“ kunt u een viering uitkiezen waarin Remember zingt, dan krijgt u een goede indruk van het koor.
In maart 2024 bestaat het koor 25 jaar, daar gaan we in een feestelijke viering extra aandacht aan besteden!

Nieuwsgierig geworden of vragen neem contact op met de voorzitter Jos Braas: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.   of 06 30765595